пятница, 28 сентября 2012 г.

Учебный проект по английскому языку


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: Great Britain (Великобританія)

Назва навчальної теми: Великобританія.

 

Основний та другорядні навчальні предмети:

Основний навчальний предмет – Англійська мова
Другорядні: інформатика, українська мова

Вік учнів, клас: 12-13 років, 7 клас

Стислий опис проекту:

Учні розподіляються на групи та обирають тему, над якою будуть працювати.
Вони протягом проекту збирають матеріали, цікаву інформацію про Великобританію за обраним напрямком.
Результатом їхньої роботи, є презентації та доповідь, які вони захищають перед аудиторією.
          Після закінчення проекту учні цього класу будуть запрошені до захисту презентації інших дітей за іншими напрямами та темами.

План

План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)

 

Навчальні цілі:

Навчити учнів:
        Збирати та аналізувати інформацію, знайдену в Інтернеті, енциклопедіях, підручниках,
        компонувати,
        встановлювати порядок слайдів, статей, малюнків;
        презентувати та доводити свою думку під час презентації, публікації;
Формування в учнів:
        мотивації до самоосвіти;
        формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
        формування у учнів цілісної картини світу, розуміння зв’язків між явищами в природі, в суспільстві та у світі в цілому;
        уміння вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
        розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
        формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть

 

Опис оцінювання:

 У класах, зосереджених на навчальних потребах учнів, вчителі здійснюють оцінювання учнів, учні оцінюють один одного, проте, у решті решт, учні оцінюють самих себе. Коли учні оцінюють своє власне мислення та продукти, які самі створюють, це набагато більше, ніж перевірка наявності помилок. Вони, згідно поясненню Віггінса (Wiggins (1990) здійснюють «персоналізацію» стандартів, за якими здійснюватиметься оцінка їх продуктів та діяльності. Така діагностика дає їм підстави конкретно осмислювати якість їхньої роботи та навчальних процесів та дозволяє їм змінювати стратегію навчання для того, щоб стати більш дієвими та ефективними учнями.

Оцінювання роботи учнів у проекті відбувається за спеціально розробленими формами, які одночасно використовуються учнями для самооцінювання та самоспрямування власної пошукової діяльності. Самооцінювання та прогрес учнів відбуваються за рахунок використання спеціальних форм (таблиціЗ-Х-Д тощо). Для підтримки самостійної роботи учням надаються відповідні інструкції, наприклад, Інструкція для роботи з комп’ютером. В роботі вчителя, крім вказаних попередньо, важливим є контрольний список спостереження за навичками мислення.  Інструментарій оцінювання включає анкету для учнів, нотатки у блозі, контрольні списки, опитувальники, форми оцінювання. Оцінювання буде проводитись наступним чином: діяльність учнів у групах – за спеціально розробленими контрольними списками; усне і письмове мовлення – згідно з існуючими критеріями навчальних досягнень учнів; розвиток навичок мислення - за спеціальною формою, відповіді на питання анкети он-лайн.

 

Діяльність учнів:

Перед початком проекту у батьків учнів отримують дозвіл на роботу учнів в мережі Інтернет.
В ході виконання  проекту учні знайомляться з учительською презентацією проекту, Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями, розподіляються на групи, проводять дослідження одного з тематичних питань за обраними змістовими питаннями, презентують результати свого дослідження у вигляді короткого повідомлення результатів дослідження - учнівської презентації в режимі Power Point,
      Підтверджують або спростовують власні гіпотези, ілюструють свої ідеї за допомогою кольорових малюнків, доповнюють матеріалами з Інтернету, обговорюють, аналізують, роблять висновки.
       Учні вчаться планувати та створювати: презентації, публікації, таблиці, діаграми…      

      

Відомості про автора:

Ім'я, прізвище  Чукаліна Віра ПавлівнаФах, навчальний предмет: учитель англійської мовиНавчальний заклад Харківський ліцей №107 Харківської міської ради Харківської областіМісто\село, район, область: місто Харків
Контактні дані chukalina107@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 24.09 – 28.09.2012
Місце проведення тренінгу Харківський ліцей №107 Харківської міської ради Харківської області

Тренери: Кравченко Марина Олегівна,  Корсунський Олексій Юрійович


Комментариев нет:

Отправить комментарий